هر کفش ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. کفش های چرم لاکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کفش های پتنت به دلیل درخشش چشمگیر و جذاب خود شناخته می شوند. این ظاهر جذاب این کفش ها را به یک انتخاب ثابت در دنیای مد تبدیل کرده است. به طوری که هر ساله می توان تاثیر این کفش های زیبا را در استایل های ترند زنانه و مردانه مشاهده کرد. بنابراین، جای تعجب نیست که خرید این کفش ها نیز در ذهن شما باشد. اما در کنار این نکته جالب، سختی های زیادی نیز در ذهن دوستداران آن وجود دارد. در درس بعدی تمام این مشکلات را حل خواهیم کرد. با کروکو ​​همراه باشید.

کفش های چرم لاکی چیست؟

در صنعت، "چرم اختراعی" به عنوان چرم اختراعی نیز شناخته می شود. دلیل انتخاب این نام لاک مخصوصی است که پس از فرآیند رنگرزی به صورت لعاب روی پوست حیوانات زده می شود. جالب است که این لاک چرم لاکی را از چرم معمولی متمایز می کند.

مهمترین ویژگی چرم لاکی ظاهر براق آن است. این ظاهر جذاب، کفش ورنی را به یک کالای لوکس تبدیل می کند. البته لاک علاوه بر درخشندگی و براقیت بیشتر، یک مزیت دیگر برای چرم دارد. در واقع این لاک به عنوان یک لایه محافظ سطح چرم را می پوشاند. بنابراین استفاده از لاک علاوه بر زیبایی چشم نواز، مقاومت چرم را نیز افزایش می دهد.

تفاوت ها و ویژگی های اصلی و بدلی چیست؟

تعجب نکنید؛ چرم لاکی مانند سایر چرم ها در دو نوع مصنوعی و طبیعی وجود دارد. کفش‌های چرم مصنوعی با استفاده از مواد شیمیایی تولید و دباغی می‌شوند. انواع زیادی از این چرم های مصنوعی در طرح های مختلف در بازار موجود است. از طرفی کفش های چرم اصل مستقیما از پوست حیوانات تولید می شوند که بهترین آن چرم گاو است. زیرا پوست گاو ریز است و تراکم الیاف آن بسیار بالاست.

حالا خرید کفش های چرم مصنوعی یا طبیعی انتخاب شماست، اما به یاد داشته باشید که کفش های چرم لاکی خطرناک تر از لباس و کیف هستند. هنگام خرید کفش هوشمند و باهوش باشید. البته برای خرید کفش ورنی اصل باید هزینه بیشتری بپردازید، اما این قیمت به دلیل دوام و ماندگاری آن می ارزد.

کفش چرمی یکی از شیک ترین محصولاتی است که می توانید در مجالس از آن استفاده کنید.

چگونه کفش های چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

همانطور که می دانید چرم مصنوعی شبیه چرم طبیعی است. در بسیاری از موارد جدا کردن این پوست ها از یکدیگر دشوار و حتی غیرممکن است. اما مشکل اصلی این است که ظاهر مشابه تنها وجه اشتراک این دو پوست است. در واقع استحکام، دوام و کیفیت این دو چرم یکسان نیست. اما شباهت زیاد این دو، فضای سود زیادی را برای کلاهبرداران باز کرده است.

به همین دلیل هر فرد یا نزدیکان خود تجربه خرید کالاهای چرمی مصنوعی به نام چرم طبیعی را دارند. این موضوع در مورد کفش های لاکی نیز صدق می کند. برای دریافت انتخاب اصلی این محصول به برندهای معتبر مراجعه فرمایید. به یاد داشته باشید که جلب اعتماد مشتری مهمترین هدف برندهای بزرگ است. بنابراین می توان ادعا کرد که برندهای معروف اعتبار خود را تا سالیان متمادی برای کسب سود ناچیز به خطر نمی اندازند.

مجموعه کروکو ​​یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده انواع محصولات چرم طبیعی است. اگر به دنبال کفش های وارنی شیک و خاص هستید، می توانید به خرده فروشی های شخصی یا فروشگاه های اینترنتی کروکو ​​مراجعه کنید.

یک راه عملی برای تشخیص کفش های چرم طبیعی از کفش های مصنوعی وجود دارد.

کفش چرمی مردانه یا زنانه را کجا بپوشیم؟

شکی نیست که ظاهر کفش های Vernee توجه همه را به خود جلب می کند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند این کفش ها را با چه مدل هایی بپوشند. شاید این چالش باعث شود آنها از خرید کفش های کتانی مورد علاقه خود دست بکشند.

درست است، ظاهر کفش های ورنی با درخشش شگفت انگیزشان بیشتر شبیه یک کفش کلاسیک است. اما این روزها کم و بیش می توان مدل های اسپرت این کفش ها را در بازار پیدا کرد. از جمله این محصولات می توان به آکسفورد، لباس های دانشگاهی، کفش های پاشنه بلند چرمی زنانه و ... اشاره کرد که اکثر برندهای معروف چرم از این ماده برای ارائه محصولات خاص خود استفاده می کنند. در عین حال، تصویر پر زرق و برق ورنی را در صنعت مد و مجموعه های لباس نیز می بینیم.

بنابراین می توانید به راحتی از حس مد الهام بگیرید و یکی از کفش های وارنی را با توجه به استایل خود انتخاب کنید. برای کفش‌های چرمی گران‌قیمت برای مجالس رسمی Plus، از زرق و برق مدل‌های اسپرت با شلوار لی در استایل روزمره خود استفاده کنید.

بهترین کفش چرمی برای زنان و مردان

قبلاً مواد لاک فقط در محصولات خانگی دیده می شد، اما امروزه ردپایی از آن در مدل های مختلف دیده می شود. این مشکل انتخاب را دشوارتر از قبل کرد. انتخاب بهترین مدل کفش چرمی مردانه یا زنانه در مرحله اول به سلیقه شما بستگی دارد اما توصیه می کنیم در خرید و انتخاب استایل خود را نیز در نظر بگیرید. بهترین انتخاب برای استایل اسپرت البته کفش های اسپرت یا غیررسمی است. همچنین باید به دنبال کفش هایی با تم رسمی برای مناسبت ها و استایل های رسمی باشید.

کفش چرم لاک الکل; تنوع رنگ بالا

ما بیشتر کفش های لاکی را در رنگ مشکی دیده ایم، اما واقعیت این است که چرم لاکی در رنگ های مختلف تولید می شود. این تنوع رنگ بیشتر برای کفش های زنانه است. از آنجایی که پولیش براق است، رنگ های روشن بیشتر نمایان خواهند شد. با این حال رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی از محبوب ترین رنگ ها برای این نوع پوست هستند. البته می توانید با کمی ریسک و خرید رنگ های سرگرم کننده مختلف استایلی خاص و منحصر به فرد برای خود بسازید. توجه داشته باشید که کفش های چرمی زیبا در رنگ های خردلی، قرمز، آبی و ... نیز موجود است.

کفش های چرمی در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسند.

3 راز برای افزایش سایز کفش های تنگ!

سایز کفش تنگ یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند. این طبیعی است؛ زیرا اندازه پاها در ساعات مختلف روز متفاوت است. با این حال، نگران اندازه کفش چرمی نباشید. زیرا با استفاده از ترفند زیر می توانید سایز آن را افزایش دهید.

گرمای ملایم سشوار راه حلی ساده اما کاربردی است

لاک یکی از آن چرم هایی است که به کمک گرما تغییر شکل می دهد. بنابراین می توانید از این خاصیت لاک برای افزایش سایز استفاده کنید. برای این کار ابتدا کفش را با جوراب ضخیم بپوشید. سپس حرارت مستقیم سشوار را به قسمتی از کفش که سفت است بزنید. بعد از خنک شدن کفش ها، آن ها را در بیاورید.

جوراب های کوچک را نادیده نگیرید

قدرت جوراب را دست کم نگیرید. آنها حتی در هنگام تیراندازی به شما کمک خواهند کرد. برای افزایش سایز کفش ثبت اختراع، مقداری جوراب در کفش توپی شکل قرار دهید. به آنها در شبانه روز زمان بدهید و سپس آنها را از کفش درآورید. بعد از این مدت متوجه افزایش سایز کفش خود خواهید شد.

بخار؛ ساده در عین حال کاربردی

برای نرم شدن کمی کفش می توانید از بخار آب استفاده کنید. برای انجام این، بخار را به داخل کفش هدایت کنید. برای این کار می توانید کفش را روی کتری نگه دارید. سپس فورا کفش را بپوشید. صبر کنید تا کفش خنک شود و سپس آن را دربیاورید.

برای تمیز کردن کفش های چرم اصل حتما از واکس مخصوص استفاده کنید.

یک راه حل کلاسیک برای تمیز کردن کفش های چرمی

اکنون که پاسخ تمام مشکلات روحی خود را برای خرید این کفش های جذاب و منحصر به فرد پیدا کرده اید، باید بدانید که زیبایی این کفش ها نیاز به نگهداری دارد. کفش های لاکی به دلیل تماس با خاک به سرعت در معرض گرد و غبار و آلودگی های مختلف قرار می گیرند. بنابراین با نظافت به موقع و اصولی ماندگاری کفش های لاکی خود را افزایش دهید. راه حل های زیادی برای تمیز کردن محصولات لاک وجود دارد، اما همه این راه حل ها استاندارد نیستند. در واقع می توانید با ترفندهای خاصی کفش ها را از بین ببرید. در زیر دو راه حل اساسی، موثر و متداول برای تمیز کردن کفش های لاکی را برای راهنمایی شما ارائه می دهیم.

موم؛ بهترین پاک کننده برای چرم لاکی

بهترین و مطمئن ترین راه برای تمیز کردن کفش های لاکی استفاده از واکس های مخصوص است. این واکس ها به گونه ای طراحی شده اند که با خواص و ویژگی های مختلف چرم اختراعی مطابقت داشته باشند. واکس های وارنیش سطح محصولات شما را کاملا تمیز کرده، بافت چرم را نرم کرده و به سطح آن درخشندگی می بخشد. در واقع با استفاده از این واکس ها علاوه بر افزایش ماندگاری به زیباتر شدن کفش های خود کمک خواهید کرد.

کفش های کثیف را در خانه بشویید

ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم حتما واکس کفش رنگ شده را تهیه کنید، اما اگر بنا به دلایلی نمی خواهید این کار را انجام دهید یا در مواقع اضطراری واکس آن تمام شد، می توانید از ترفندهای خانگی استفاده کنید. برای تمیز کردن کفش های رنگ شده در منزل به روش زیر عمل کنید:

یک دستمال نخی نرم انتخاب کنید و به آرامی آن را روی سطح چرم صیقلی بمالید.

در صورت وجود لکه روی پوست، حوله را به آرامی مرطوب کرده و لکه ها را بمالید.

پس از آن، سطح لاک شده را خشک کنید.

کفش های چرم قرمز یکی از محبوب ترین محصولات در بین خانم ها می باشد.

آخرین کلمه

بسیاری از اوقات، عدم آگاهی در مورد ویژگی ها و ویژگی های محصول منجر به ماندگاری کوتاه یا عدم تعادل می شود. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از خرید، اطلاعات دقیقی در مورد هر محصولی کسب کنید. این سوال در مورد زیباترین و شیک ترین کفش ها، یعنی کفش های چرمی نیز صدق می کند. زیرا با انتخاب اشتباه، موفقیت خود را از بین می برید. علاوه بر این، عدم نگهداری منظم باعث کاهش دوام و طول عمر کفش شما می شود.

به همین دلیل است که ما هر آنچه را که باید در مورد کفش ورنی بدانید در متن بالا آورده ایم. اگر می خواهید کفشی با کیفیت، شیک و خاص داشته باشید به فروشگاه اینترنتی کروکو ​​مراجعه کنید. کروکو ​​با کمک طراحان و مواد درجه یک به شما سلامت و استایل زیبایی می بخشد.


مراجعه به سایت: https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/39